e ticket niet ontvangen

  • 21 February 2022
  • 6 reacties
  • 2358 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

ik heb zojuist via de site een eticket voor 22februari aangeschaft. ik kreeg hier alleen geen mail van en de site refreshde al gelijk weer. ik heb hierna de app gedownload maar daar staat niks op en ook heb ik nog geen mail ontvangen.


6 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Het kan tot een kwartier, en in uitzonderlijke gevallen een uur, duren voordat het e-ticket binnenkomt. Als het na die tijd nog niet binnen is dan de beste optie even contact op nemen met de klantenservice.

Wat moet ik doen mijn etiket niet ontvangen, wel betaald. Moest de trein nemen.hoe krijg de ticket alsnog?

 

Reputatie 7
Badge +4

U krijgt de ticket niet meteen, zoals u mogelijk verwacht. Het kan tot een uur duren maar meestal is het veel sneller. Kijk ook even in de junkmail, vaak is het daar te vinden.

Als u reist zonder een geldig vervoersbewijs, zit u altijd fout, ook al duurt de levering langer dan u dacht. Doorgaans lost even wachten de problemen op. Het is wijs er niet van uit te gaan dat u de e-ticket meteen krijgt, een uur voor de tijd bestellen is doorgaans meer dan genoeg. U bent er zelf verantwoordelijk voor dat u bij de aanvang van uw reis een geldig vervoersbewijs heeft.

Als u de trein heeft genomen zonder ticket reisde u gewoon zwart. Reizen is met een geldig kaartje, niet met een verhaal dat u nog geen ticket kreeg. Als u wel betaalde, maar de ticket helemaal niet ontving, wordt de prijs van uw e-ticket automatisch binnen een paar dagen teruggestort. U kunt op elk station een los kaartje kopen.

U kunt eventueel contact opnemen met Klantenservice.

Reputatie 7
Badge +3

Wat moet ik doen mijn etiket niet ontvangen, wel betaald. Moest de trein nemen.hoe krijg de ticket alsnog?

 

Als je een wel betaald ticket na een uur niet ontvangen hebt, kun je het beste telefonisch contact opnemen met NS klantenservice. Kun je geen uur wachten met reizen, dan kun je op het station een nieuw kaartje kopen. Je krijgt dan bij contact met Klantenservice het geld van het ongeopende/niet ontvangen e-ticket terug. Een overzicht van betaling is geen geldig vervoersbewijs.

Ik heb digitale treinkaarten betaald, omdat mijn OV kaart verlopen is en ik geen bericht daarvan had gehad. Nu kreeg ik kortingscodes en heb ik digitale tickets besteld en betaald maar niet ontvangen! Ik ga niet meer bellen want ik heb al twee keer in de wacht gestaan en ben al meer dan een uur kwijt geweest met bellen! Eerste keer hadden ze een verkeerde link gestuurd bij de kortingscodes

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb digitale treinkaarten betaald, omdat mijn OV kaart verlopen is en ik geen bericht daarvan had gehad. Nu kreeg ik kortingscodes en heb ik digitale tickets besteld en betaald maar niet ontvangen! Ik ga niet meer bellen want ik heb al twee keer in de wacht gestaan en ben al meer dan een uur kwijt geweest met bellen! Eerste keer hadden ze een verkeerde link gestuurd bij de kortingscodes

Inmiddels de kaarten binnen? We kunnen hier niet bij klantgegevens, dus als je de mail met kaarten nog niet hebt, zul je toch contact op moeten nemen met de klantenservice.

Reageer