beantwoord

e-ticket niet ontvangen

  • 25 October 2022
  • 7 reacties
  • 249 Bekeken

Ik heb vandaag om 14:15 een e-ticket besteld voor €5,- maar heb deze pas ontvangen nadat ik een nieuwe had aangeschaft en reeds de trein gepakt had. Ik ben samen met mijn 12 jarige dochter van Utrecht Terweijde naar Utrecht Centraal gereisd. Ik met mijn OV en mijn dochter op  ordernummer 52915624, betaald op 25 oktober om 14:35 via ideal (omdat 52914582 betaald om 14:12 via ideal niet binnen kwam, die is uiteindelijk om 14:48 gekomen). 
 
graag ontvang ik de €5,- terug omdat het kaartje niet binnen de door jullie aangegeven 20 minuten binnen is gekomen en ook kon ik via de app geen toegang krijgen tot dit kaartje, waardoor ik mij genoodzaakt voelde om nogmaals een kaartje aan te schaffen.

icon

Beste antwoord door Daniël NS 25 October 2022, 21:59

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6

Hey Jessica1508. Welkom bij de NS Community!

Excuses voor het ongemak, het wil de laatste tijd helaas nog wel eens gebeuren dat een e-ticket niet tijdig aankomt. We zijn hier van op de hoogte en proberen dit op te lossen. Helaas kunnen we je hier niet helpen met een terugbetaling omdat we je gegevens hier niet in kunnen zien. Ik raad je aan om contact op te nemen met de klantenservice om dit na te laten kijken en eventueel mogelijk te vergoeden.

Badge +3

Ik raad je aan om de taal op Engels te zetten bij het bestellen, dan hoef je tenminste niet op de e-mail te wachten en krijg je het ticket als de betaling succesvol is.

Zie ook https://twitter.com/NS_online/status/1584999434978557969

Reputatie 7
Badge +1

Ik raad je aan om de taal op Engels te zetten bij het bestellen, dan hoef je tenminste niet op de e-mail te wachten en krijg je het ticket als de betaling succesvol is.

Zie ook https://twitter.com/NS_online/status/1584999434978557969

 

Waarom doet de NS deze methode ook niet voor de Nederlandse bestellers??? Scheelt honderden topics op Twitter en ook velen hier.   

 

Waarom wordt een systeem dat niet werkt geprevaleerd boven een systeem dat wel werkt?? Ik kan er echt met mijn pet niet bij.

Hey Jessica1508. Welkom bij de NS Community!

Excuses voor het ongemak, het wil de laatste tijd helaas nog wel eens gebeuren dat een e-ticket niet tijdig aankomt. We zijn hier van op de hoogte en proberen dit op te lossen. Helaas kunnen we je hier niet helpen met een terugbetaling omdat we je gegevens hier niet in kunnen zien. Ik raad je aan om contact op te nemen met de klantenservice om dit na te laten kijken en eventueel mogelijk te vergoeden.

Dank voor je reactie. Helaas als ik het via de chat doe duurt het erg lang voor ik een medewerker te pakken heb, heb ik eindelijk iemand loopt de chat vast en wordt ik eruit gegooid. Inmiddels dus 3x geprobeerd zonder succes.

Ik raad je aan om de taal op Engels te zetten bij het bestellen, dan hoef je tenminste niet op de e-mail te wachten en krijg je het ticket als de betaling succesvol is.

Zie ook https://twitter.com/NS_online/status/1584999434978557969

 

Waarom doet de NS deze methode ook niet voor de Nederlandse bestellers??? Scheelt honderden topics op Twitter en ook velen hier.   

 

Waarom wordt een systeem dat niet werkt geprevaleerd boven een systeem dat wel werkt?? Ik kan er echt met mijn pet niet bij.

Begrijp ik ook niets van

@Jessica1508 ik ben zelf ook meerdere keren uit de chat gegooid. Ben 2 tot 3 uur bezig geweest, maar uiteindelijk is het wel goed gekomen. Het is wel aan te raden hier een (mid)dag voor vrij te nemen. Maak anders een Twitter-account aan. Misschien niet ideaal, maar misschien wel makkelijker.

Het is verder natuurlijk een kwestie van goed fatsoen om mensen van tevoren even te lichten. Eerlijke voorlichting leidt tot minder vragen en klachten

 

 

Reputatie 7
Badge +1

Hey Jessica1508. Welkom bij de NS Community!

Excuses voor het ongemak, het wil de laatste tijd helaas nog wel eens gebeuren dat een e-ticket niet tijdig aankomt. We zijn hier van op de hoogte en proberen dit op te lossen. Helaas kunnen we je hier niet helpen met een terugbetaling omdat we je gegevens hier niet in kunnen zien. Ik raad je aan om contact op te nemen met de klantenservice om dit na te laten kijken en eventueel mogelijk te vergoeden.

 

@Daniël NS : Vanavond dus ook weer heel veel klachten over het falende bestelsysteem voor e-tickets.

Graag een reden waarom het systeem dat wel werkt (het engelstalige) ook niet wordt ingezet voor de Nederlandse reizigers. Lijkt er nu toch sterk op dat dit alleen maar heel veel werkverschaffing is voor de klantenservice. 

 

 

Reputatie 7
Badge +3

Geen wonder ook dat het zo druk is bij de klantenservice.

Reageer