Ik heb vandaag om 14:15 een e-ticket besteld voor €5,- maar heb deze pas ontvangen nadat ik een nieuwe had aangeschaft en reeds de trein gepakt had. Ik ben samen met mijn 12 jarige dochter van Utrecht Terweijde naar Utrecht Centraal gereisd. Ik met mijn OV en mijn dochter op ordernummer 52915624, betaald op 25 oktober om 14:35 via ideal (omdat 52914582 betaald om 14:12 via ideal niet binnen kwam, die is uiteindelijk om 14:48 gekomen).
graag ontvang ik de €5,- terug omdat het kaartje niet binnen de door jullie aangegeven 20 minuten binnen is gekomen en ook kon ik via de app geen toegang krijgen tot dit kaartje, waardoor ik mij genoodzaakt voelde om nogmaals een kaartje aan te schaffen.
Antwoord
e-ticket niet ontvangen
Beste antwoord door Daniël NS
Hey Jessica1508. Welkom bij de NS Community!
Excuses voor het ongemak, het wil de laatste tijd helaas nog wel eens gebeuren dat een e-ticket niet tijdig aankomt. We zijn hier van op de hoogte en proberen dit op te lossen. Helaas kunnen we je hier niet helpen met een terugbetaling omdat we je gegevens hier niet in kunnen zien. Ik raad je aan om contact op te nemen met de klantenservice om dit na te laten kijken en eventueel mogelijk te vergoeden.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.





