beantwoord

e-ticket niet ontvangen, nu dubbel betaald

  • 24 June 2022
  • 1 reactie
  • 458 Bekeken

Ik heb vanochtend een e-ticket besteld via de website, deze betaald met ideal maar vervolgens een foutmelding in beeld gekregen en het ticket niet ontvangen. Het bedrag was wel afgeschreven. Omdat ik het ticket toch snel nodig had heb ik deze opnieuw besteld en dus nogmaals betaald. Ik zou graag het bedrag van het niet ontvangen ticket retour krijgen en verneem graag welke acties ik daarvoor moet ondernemen. 

icon

Beste antwoord door Tochjo 24 June 2022, 11:01

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

U kunt hiervoor het beste rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

In het vervolg kunt u dat ook beter doen als u het gekochte ticket niet ontvangt (en nog even tijd hebt voorafgaand aan de reis), in plaats van een nieuw ticket te kopen. De klantenservice kan het ticket opnieuw e-mailen als daarbij iets is misgegaan.

Reageer