beantwoord

E tickets niet gebruikt

  • 16 April 2024
  • 3 reacties
  • 60 Bekeken

Voor mijn verjaardag op 14 april kreeg ik de mogelijkheid om een up grade te doen voor 2,50 euro naar 1ste klas reizen en een samenreiskorting met korting van 8,95 euro.

Ik heb toen voor 13 april beide vouchers gebruikt voor een dagje Delft en kreeg ook keurig via de mail de E-tickets maar helaas kon de reis niet gemaakt worden omdat mijn partner onverwacht gehinderd was op 13 april en ik had de tickets aangevraagd zonder overleg met hem wat natuurlijk niet slim was !

Ik weet dat ik de E tickets niet vergoed kan krijgen en een dame van de klantenservice op 12 april had het over een coulance en ik zou dit via de mail krijgen maar heb tot nu toe niets gekregen.

Graag hoor ik van u wanneer ik de mail  kan verwachten.

Met vriendelijk groet , Anna van Benthem

icon

Beste antwoord door Lorena NS 16 April 2024, 13:18

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge

Contact opnemen met de klantenservice. Wij kunnen niet bij uw gegevens.

Reputatie 6
Badge +2

Hey Anna en welkom bij de NS Community! 

Als er een mail vanuit onze klantenservice wordt gestuurd, zou dit zeker niet langer dan 10 minuten moeten duren voordat je de mail hebt ontvangen. Nu we al een aantal dagen verder zijn, vermoed ik dat er geen mail verstuurd is. Je kunt hiervoor even contact opnemen met onze klantenservice zodat ze bij jouw gegevens kunnen kijken wat er precies gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

Ik begrijp dat je een meereisticket van €8,95 had aangeschaft in combinatie met 1e klas upgrade voor €2,50 en deze niet gedownload had? Voor gedownloade tickets wordt geen coulance gegeven. Neem telefonisch, via X, Facebook of chat contact op over de toegezegde couponcode.

Reageer