Ik had vandaag een losse ns kaartjes gekocht via apparaat. Maar ik had en kaarje voor vandaag 23 september en voor morgen 24 september 2024 de kaart voor vandaag is fout omdat ik alleen voor morgen nodig heb.. ik ga morgen naar Den Haag. Ik wil graag dat geld van het eerste kaart wat bleek namelijk niet goed van 8.30 euro terug alsjeblieft krijgen. Groetjes Magda Klonowska
Bladzijde 1 / 1
NS geeft normaal gesproken geen geld terug.
U kunt eventueel contact opnemen met chat.
U kunt de volgende keer beter reizen met OV chipkaart. Ook met uw pinpas of creditcard kunt u in en uitchecken (zie OV-pay)
Voor een niet gebruikt kaartje uit een automaat kan je vanaf morgen geld terug vragen. Het makkelijkst is via een servicebalie op een station, dus als je morgen toch naar Den Haag (Centraal) gaat…
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.