Skip to main content

Ik heb mijn eerste maand aan incasso betaald van mijn weekend flex abonnement. Toen heb ik mijn product stop gezet. Er is toen €32,46 terug geschreven naar mijn rekening en nu is er weer €44,26 afgeschreven. Ik begrijp niet waar dit bedrag vandaan komt. Kunt u me dat misschien uitleggen.

U kunt in Mijn NS (de website, niet de app) bij Betaaloverzicht een gespecificeerde factuur downloaden. Daarop kunt u precies zien waarvoor de kosten in rekening gebracht worden.

Als daaruit blijkt dat er ten onrechte kosten in rekening zijn gebracht, of als u de factuur niet kunt vinden, dan kunt u rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen ook aangeven waarvoor het bedrag in rekening gebracht wordt en eventueel een onjuiste factuur corrigeren.

Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Houdt u bij contact via sociale media wel rekening met een reactietijd die kan oplopen tot enkele dagen.


Welkom bij de NS Community!

Als er in Mijn NS een minteken (en € Klanten service) voor staat dan zal het gaan om het saldo van je kaart, want dat krijg je na een maand verrekend via je factuur.


Reageer