Toen ik gisteren mijn keuzedag ophaalde zag ik alleen de keuzedag staan die deze 2 maanden geldig is.
De extra keuzedag (die 1 jaar geldig is) heb ik nog niet gebruikt, maar ik zag hem niet in het scherm staan.
Hoe kan ik bij die extra keuzedag komen?
Antwoord
extra keuzedag
Beste antwoord door Thom
U kunt dat doen via 'Ophalen bestelling'. Hij staat niet in het scherm van 'Ophalen keuzedag'.
'Ophalen Keuzedag' geeft de keuzedag die het eerst moet worden gebruikt. Het is een soort bescherming voor het geval dat mensen zich vergissen. Een grote verbetering met vroeger overigens.
U kunt op Mijn NS onder 'Mijn producten' kiezen voor 'Inzien Keuzedagen'. Dan heeft u een goed overzicht, vergelijkbaar met onderstaand.
'Ophalen Keuzedag' geeft de keuzedag die het eerst moet worden gebruikt. Het is een soort bescherming voor het geval dat mensen zich vergissen. Een grote verbetering met vroeger overigens.
U kunt op Mijn NS onder 'Mijn producten' kiezen voor 'Inzien Keuzedagen'. Dan heeft u een goed overzicht, vergelijkbaar met onderstaand.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.