Ik heb een losticket gekocht, omdat ik niet vaak reis per trein. Ik heb een factuur nodig voor declaratie. Waar kan ik deze vinden? Ik heb online de tickets gekocht en mijn tickets staan in de app.
factuur
Beste antwoord door Tochjo
NS verstrekt geen facturen van e-tickets. U kunt het e-ticket zelf gebruiken voor de declaratie: dat kunt u afdrukken. Op vervoerbewijzen is het lage btw-tarief van 9 procent van toepassing.
Bent u de mail kwijt met de link naar de pdf van het ticket? Neem dan rechtstreeks contact op met de klantenservice om het ticket opnieuw te laten versturen. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag telefonisch bereikbaar op het nummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.