Factuur | NS Community
beantwoord

Factuur

  • 23 May 2023
  • 2 reacties
  • 58 Bekeken

Beste heer, mevrouw,

Op de factuur van NS zijn ook mijn busreizen met Arriva opgenomen. Op 12 mei 2023 staat een rit met buslijn 190 vermeld van de Prins Bernardstraat in Moordrecht naar de Ridder van Catsweg in Gouda. Bij het uitchecken op station Gouda viel mij al op dat de verkeerde uitstaphalte werd vermeld.

Normaal gesproken betaal ik voor de rit van de Prins Bernardstraat in Moordrecht naar station Gouda 2,05 euro, maar voor deze rit naar de Ridder van Catsweg in Gouda (waar buslijn 190 ook niet eens stopt) wordt 8,38 gerekend. Dat betekent dat ik 6,33 euro teveel heb betaald voor deze rit. Graag verneem ik hoe ik dat bedrag kan terugvorderen.

 

Met vriendelijke groet,

Jos

icon

Beste antwoord door mrfreeze 23 May 2023, 09:26

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Jos K.,

Je kunt hiervoor het contactformulier op de site van Arriva gebruiken.

Het komt af en toe voor dat er op de apparaten in de bus een verkeerde halte staat vermeld. Je kunt dan het beste even kijken of het op een van de andere apparaten wel goed staat en dan daar uitchecken. En even melden aan de chauffeur natuurlijk 🙂 Ik had laatst in Helmond ook een bus, waarbij op één van de apparaten constant Station Best stond vermeld, terwijl die bus daar niet eens in de buurt komt.

Dank voor de snelle en duidelijke reactie. Ik heb Arriva gemaild.

Reageer