Hoi NS, ik wilde een NS fiets huren en heb daarvoor bij een automaat onder overige producten de NS fiets dal gekocht. Ik dacht dat dit nodig was om een fiets te huren, maar dit bleek dus nodig te zijn om een fiets mee te nemen in de trein. De fiets huren is gelukt maar nu heb ik voor niets 7,50 betaalt om de fiets mee te nemen in de trein. Kan ik een restitutie krijgen?
Bladzijde 1 / 1
Nee, helaas is restitutie van eenmaal gekochte kaartjes niet mogelijk. Je kunt een poging wagen bij de klantenservice die telefonisch, via chat, Twitter en Facebook bereikbaar zijn. Hou de aankoopgegevens van het fietskaartje en de huurgegevens van de ovfiets (o.a. datum en tijd) bij de hand.
Maar je hebt dus wel flex of een OV-fiets abonnement, maar niet gelezen hoe dat werkt?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.