fietskaart besteldmaar niet ontvangen | NS Community
beantwoord

fietskaart besteldmaar niet ontvangen

  • 2 August 2022
  • 1 reactie
  • 49 Bekeken

Zojuist heb ik een fietskaart dal besteld voor vandaag maar niet ontvangen

icon

Beste antwoord door Tochjo 2 August 2022, 15:02

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

Het kan even duren voordat u het ticket ontvangt. Dat het na de betaling nog tien tot twintig minuten duurt, is niet uitzonderlijk. Misschien komt het ticket dus nog. Hebt u ook gecontroleerd of het ticket niet in de map Ongewenste e-mail is terechtgekomen?

Als u het ticket ook na 20 minuten niet hebt ontvangen, dan kunt u het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen het ticket (opnieuw) mailen.

Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice kan het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reageer