Zojuist heb ik een fietskaart dal besteld voor vandaag maar niet ontvangen
Het kan even duren voordat u het ticket ontvangt. Dat het na de betaling nog tien tot twintig minuten duurt, is niet uitzonderlijk. Misschien komt het ticket dus nog. Hebt u ook gecontroleerd of het ticket niet in de map Ongewenste e-mail is terechtgekomen?
Als u het ticket ook na 20 minuten niet hebt ontvangen, dan kunt u het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen het ticket (opnieuw) mailen.
Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice kan het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.