Geachte heer/mevrouw,
Op 02/05/2023 heb ik bij station Maastricht een treinkaartje voor mijn fiets gekocht om mee te nemen in de trein. Het gaat om de trein van 20:01 uur. Helaas bleek de trein vrij kort te zijn en was er geen plek meer om mijn fiets mee te nemen (Het was 1 treinstel van 2 delen). Er was slechts één plek voor twee fietsen beschikbaar en deze was al bezet door een ouder stel met twee fietsen, inclusief bagagedragers.
Als gevolg hiervan heb ik mijn fiets op het station achter moeten laten en heb ik geen gebruik kunnen maken van het treinkaartje voor mijn fiets. Daarom zou ik graag mijn geld voor het fietskaartje terugvragen.
Ik begrijp dat het beleid van uw vervoersbedrijf inhoudt dat er geen restitutie wordt verleend voor treinkaartjes. Echter, in dit geval was het onmogelijk om mijn fiets in de trein mee te nemen en het extra bedrag voor het fietskaartje is daarom onterecht in rekening gebracht.
Graag zou ik u willen verzoeken om het bedrag van het fietskaartje terug te storten op mijn rekening. Ik heb de originele treinkaart nog in mijn bezit en kan deze op uw verzoek naar u opsturen.
Ik hoop op een spoedige afhandeling van mijn verzoek en dank u bij voorbaat voor uw tijd en aandacht.
Met vriendelijke groet,