fietskaartje | NS Community
beantwoord

fietskaartje

  • 27 May 2023
  • 7 reacties
  • 108 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie

ik heb 2 ipv 1 fietskaartje besteld

 

icon

Beste antwoord door MoDe 27 May 2023, 20:31

Bekijk origineel

7 reacties

kan ik 1 kaartje ongedaan maken?

 

Reputatie 7
Badge +3

Neem telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact op met NS klantenservice. Open het 2e kaartje niet. Als beide kaartjes voor dezelfde datum zijn en op dezelfde naam staan heb je kans dat je geld terug krijgt. Zeker is het niet, want NS geeft volgens voorwaarden geen restitutie voor e-tickets.

Ik heb net 2 fietskaarten gekocht maar voor 29-06-2023

is bedoeld voor 30-06-2023. 
kan ik de datum nog wijzigen? 

Order nummer van bestelling: xxxxxxxx

Moderator edit: Ordernummer verwijderd.

Reputatie 7
Badge +4

Als het e-tickets zijn, worden ze niet gewijzigd. Als NS u geld terug zou geven, kon u toch op beide data reizen, want een kaartje kan niet ongeldig gemaakt worden. NS doet dat dus niet. 

Ik heb net 2 fietskaarten gekocht maar voor 29-06-2023

is bedoeld voor 30-06-2023. 
kan ik de datum nog wijzigen? 

Neem contact op met de Klantenservice. Omdat u de kaartjes in de avond hebt gekocht, is er misschien wat te regelen.

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb net 2 fietskaarten gekocht maar voor 29-06-2023

is bedoeld voor 30-06-2023. 
kan ik de datum nog wijzigen? 

Neem contact op met de Klantenservice. Omdat u de kaartjes in de avond hebt gekocht, is er misschien wat te regelen.

Soms kan de klantenservice uit coulance iets doen als de kaartjes laat in de avond zijn gekocht en er vrijwel niets meer rijdt. Maar als de kaartjes begin van de avond zijn gekocht en gedownload zijn, dan is het pech hebben en zullen de kaartjes niet vergoed worden. Wijzigen kan nooit bij e-tickets.

Voor niet gedownloade kaartjes loont het de moeite om telefonisch, via chat, Twitter of Facebook contact op te nemen met NS klantenservice.

Reageer