Ik heb vanmorgen 2 fietskaartjes gekocht. Bedoeling was voor as woensdag; maar heb blijkbaar verkeerd voor vandaag gekocht. Ik heb de kaartjes nog niet gedownload/geopend. Hoe kan ik de datum nog wijzigen ?
Ik heb vanmorgen 2 fietskaartjes gekocht. Bedoeling was voor as woensdag; maar heb blijkbaar verkeerd voor vandaag gekocht. Ik heb de kaartjes nog niet gedownload/geopend. Hoe kan ik de datum nog wijzigen ?
Beste antwoord door Rory NS
Hi Dafne en welkom bij de NS Community!
Spijtig dat het is misgegaan met je e-tickets. Helaas kunnen we na aanschaf meestal niets meer doen. Ik moet je aanraden om de tickets nogmaals te kopen voor de juiste datum. Mocht je nog verdere vragen hebben, dan helpen mijn collega's van de klantenservice je graag verder.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.