Skip to main content

Hoi, ik heb foute kaart besteld op ns en ik wil mijn geld terug krijgen en ik zal een nieuwe en goede kaart bestellen 

Het hangt er van af wat u heeft besteld. Als het een e-ticket is en die is gedownload, dan lukt het helaas niet meer om uw geld terug te krijgen, en dat is omdat u er nog mee kunt reizen, ook als u uw geld terug zou krijgen. Bij een kaart met abonnement ligt het anders.

Ordernummer *****. 1e eticket van Vlissingen  naar Amsterdam CS is correct. 2e etiket van Vlissingen  naar Amersfoort is fout. Moet zijn van Amsterdam CS naar Vlissingen  op 14 mei ook in de daluren. Ticket is nog niet in NS app geplaatst  of uitgeprint. Kan dit aangepast worden?

*Ordernummer verwijderd door moderator.

Ordernummer *****. 1e eticket van Vlissingen  naar Amsterdam CS is correct. 2e etiket van Vlissingen  naar Amersfoort is fout. Moet zijn van Amsterdam CS naar Vlissingen  op 14 mei ook in de daluren. Ticket is nog niet in NS app geplaatst  of uitgeprint. Kan dit aangepast worden?

*Ordernummer verwijderd door moderator.

Wij kunnen dat hier niet aanpassen bij deze reizigers-helpen-reizigerscommunity. Het beste kun je telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice. Open in ieder geval dat foute ticket niet. Officieel heb je nergens recht op maar bij een niet geopend ticket wil men vaak wel tegemoet komen.

Reageer