Hoi, ik heb foute kaart besteld op ns en ik wil mijn geld terug krijgen en ik zal een nieuwe en goede kaart bestellen
Het hangt er van af wat u heeft besteld. Als het een e-ticket is en die is gedownload, dan lukt het helaas niet meer om uw geld terug te krijgen, en dat is omdat u er nog mee kunt reizen, ook als u uw geld terug zou krijgen. Bij een kaart met abonnement ligt het anders.
Ordernummer *****. 1e eticket van Vlissingen naar Amsterdam CS is correct. 2e etiket van Vlissingen naar Amersfoort is fout. Moet zijn van Amsterdam CS naar Vlissingen op 14 mei ook in de daluren. Ticket is nog niet in NS app geplaatst of uitgeprint. Kan dit aangepast worden?
*Ordernummer verwijderd door moderator.
Ordernummer *****. 1e eticket van Vlissingen naar Amsterdam CS is correct. 2e etiket van Vlissingen naar Amersfoort is fout. Moet zijn van Amsterdam CS naar Vlissingen op 14 mei ook in de daluren. Ticket is nog niet in NS app geplaatst of uitgeprint. Kan dit aangepast worden?
*Ordernummer verwijderd door moderator.
Wij kunnen dat hier niet aanpassen bij deze reizigers-helpen-reizigerscommunity. Het beste kun je telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice. Open in ieder geval dat foute ticket niet. Officieel heb je nergens recht op maar bij een niet geopend ticket wil men vaak wel tegemoet komen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.