Ik heb een e-ticket gekocht van Heerhugowaard naar Hoorn. Afschrift is duidelijk te zien. Alleen geen mail en foutmelding bij importeren. Dit al 2x gehad deze week!!
Bladzijde 1 / 1
Als het ook niet bij de junkmail zit en het door u opgegeven email-adres klopt,zit er weinig anders op dan het via Klantenservice te regelen. Daar is het helaas wel erg druk. 030 7515155 of chat werkt het beste. Bedenk wel dat de e-ticket er niet meteen is. Binnen twintig minuten zou die er wel moeten zijn.
Gisteren was er in ieder geval voor de zoveelste keer een storing met het E-ticket systeem las ik op twitter. Ik weet niet of er vandaag ook weer storing is. Zou mij niet verbazen helaas.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.