Dag ik heb perongeluk kaartje voor zondag besteld maar dat had voor zaterdag avond moeten zijn
Bladzijde 1 / 1
Dat is inderdaad vervelend, want als u een e-ticket eenmaal heeft gedownload, en dat is doorgaans het geval, krijgt u het geld niet terug. U kunt er namelijk gewoon mee reizen. Dat is niet na te gaan en dan zou u zondag gratis kunnen reizen. Daarom krijgt u uw geld ook niet terug. Het is veel te fraudegevoelig.
Als u het kaartje nog niet heeft geladen of gedownload, kunt u contact opnemen met Klantenservice, 030 7515155. Ze zijn er 24/7.
U kunt het beste er zondag toch maar een reisje te maken met deze ticket, want u krijgt geen geld terug.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.