beantwoord

Foutieve e-tickets

  • 1 November 2022
  • 1 reactie
  • 78 Bekeken

Voor 06-11-22 verkeerde meereisretours besteld.

Ticket 48581555 op mijn eigen naam ipv de meereizende. Had ik verkeerd gelezen, na opgave van e-mail adres werd naam gevraagd. Ik dacht dat het mijn eigen naam moest zijn.

Ticket 48622344 naar de verkeerde bestemming geboekt. Ik was paniekerig.

Ik vraag u deze twee tickets ongeldig te maken en mij 2 x 9,95 te retourneren.

Daarna heb ik ticket 48624812 besteld en deze ga ik 6 november gebruiken voor mijn medereiziger.

icon

Beste antwoord door mrfreeze 1 November 2022, 16:47

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Hoi TrudyTanja,

U zult hiervoor rechtstreeks contact op moeten nemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of Twitter.

Normaal gesproken wordt er voor e-tickets geen geld teruggegeven, tenzij ze nog niet geopend of in de app geladen zijn, aangezien ze niet ongeldig gemaakt kunnen worden en u er dus alsnog mee zou kunnen reizen. Maar u kunt het altijd proberen natuurlijk.

Reageer