Goedenavond,
Ik ben vandaag tegen een rot situatie aangelopen bij de NS. Ik bestelde e-tickets en door een menselijke fout stond het traject per ongelijk verkeerd om op de tickets. Bij navraag om het aan te laten passen kon dit niet, ik kon ook geen geld terug krijgen, 23 eruo hiermee weggegooid dus. De algemene voorwaarden stellen kennelijk, er kan helemaal nooit geld terug gegeven worden bij e-tickets van NS. NS zegt, had je de tickets zelf maar goed moeten controleren. Ruimte voor een menselijke fout is er blijkbaar helemaal niet bij de NS. De menselijke maat mist hier totaal... Ik ben daarop door blijven gaan, maar kreeg alleen maar een dichte deur, telefonisch en via chat. Ik kocht de e-tickets voor mijn familie voor de kerst. De kerst heeft hiermee een hele nare bijsmaak gekregen. Meneer Koolmees mag wel roken voor het station en dat kan wel als een menselijke fout worden gezien, maar voor de gewone burger geldt dat dus niet bij de NS. Ik kon mij niet voorstellen dat ik de enige ben die zoiets overkomt en zie hier op het forum dat dit al bijna 10 jaar lang speelt. Hiermee verdient de NS heel erg makkelijk gratis geld. Reken maar eens uit hoeveel miljarden dat zijn ondertussen! En wij maar duurdere kaartjes betalen. NS GA JE SCHAMEN!!!