Skip to main content
Antwoord

Foutmelding bij bestellen groepsticket

  • November 30, 2022
  • 5 reacties
  • 242 Bekeken

Ik heb op meerdere internetbrowsers geprobeerd maar ik krijg telkens een foutmelding wanneer ik de bestelling van het groepsticket wil afronden. Is er een storing gaande?

Beste antwoord door Aurora NS

Dat is inderdaad niet de bedoeling. Heb je al eens geprobeerd om de cookies te verwijderen en je cache te legen? Dit wil nog wel eens helpen.

5 reacties

Lorena NS
Moderator
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • November 30, 2022

Hi l.bouwels

Vreemd dat je steeds een foutmelding krijgt, want er is op dit moment geen storing. Wanneer en welke foutmelding krijg je precies?


  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • December 1, 2022

 


Aurora NS
Moderator
  • Oud moderator
  • Antwoord
  • December 1, 2022

Dat is inderdaad niet de bedoeling. Heb je al eens geprobeerd om de cookies te verwijderen en je cache te legen? Dit wil nog wel eens helpen.


  • Op het juiste spoor
  • December 12, 2022

Hai allen, hier precies dezelfde situatie met dezelfde melding. Hoe kan ik dit oplossen? Cookies gewist, geen verandering. Balen.

 


Daniël NS
Moderator
  • Moderator
  • December 12, 2022

Hey Kirsten0770. Welkom bij de NS Community!

Er is alsnog geen algemene error op dit moment. Heb je het ook al geprobeerd in een andere browser in dit geval?