Skip to main content
Antwoord

geen boekingscode

  • March 10, 2024
  • 10 reacties
  • 261 Bekeken

Beste

 

ik heb net treintickets gekocht online, maar er is nergens een boekingscode om de tickets in de app te krijgen. Ik heb wel een bevestigingsmail gehad, maar geen code. 
 

bedankt

Beste antwoord door Vareo

Dan kunt u het beste contact opnemen met de klantenservice.

10 reacties

Vareo
Forum|alt.badge.img
  • Koploper*
  • March 10, 2024

Om wat voor tickets gaat het en waar heeft u ze besteld?


  • Auteur
  • Sprinter
  • March 10, 2024

Treintickets, online via de NS


Vareo
Forum|alt.badge.img
  • Koploper*
  • Antwoord
  • March 10, 2024

Dan kunt u het beste contact opnemen met de klantenservice.


  • Auteur
  • Sprinter
  • March 10, 2024

 


Vareo
Forum|alt.badge.img
  • Koploper*
  • March 10, 2024

Heeft u contact opgenomen met de klantenservice? 


  • Auteur
  • Sprinter
  • March 10, 2024

Ja de verkeerde blijkbaar, ik zat bij ns internationaal. Moet de gewone NS hebben


Forum|alt.badge.img
  • Intercity
  • March 10, 2024

Ja de verkeerde blijkbaar, ik zat bij ns internationaal. Moet de gewone NS hebben

Onderaan deze webpagina staan de juiste gegevens.

 

NS klantenservice is tussen 07:00 en 23:00 bereikbaar. U kunt kiezen tussen bellen of chatten.

 


  • Op het juiste spoor
  • May 3, 2025

Beste ik vindt mijn boekingscode nergens … wat moet ik doen ?


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • May 3, 2025

Beste ik vindt mijn boekingscode nergens … wat moet ik doen ?

 contact opnemen met de klantenservice van het bedrijf waar je gekocht hebt.


Jesse NS
Moderator
  • Moderator
  • May 3, 2025

Beste ik vindt mijn boekingscode nergens … wat moet ik doen ?

Dat is natuurlijk niet fijn! Wanneer je jouw boekingscode niet kan vinden, kun je contact opnemen met mijn collega's van NS International. Je kunt alle mogelijkheden om in contact te komen vinden onderaan deze pagina!