Hallo Biesheuvellizzy en welkom bij de NS Community,
Er is iets misgegaan bij het invullen van de codes. Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice om dit voor te leggen. Mijn collega zal je dan voorzien van een code.
Je kunt reageren op de mail, dat er geen coupcode bij zat.
Hoi Biesheuvellizzy,
Zo te zien is de betreffende medewerker iets vergeten
Ben alleen bang dat we er hier op deze community niet zoveel mee kunnen. Hier helpen reizigers elkaar en wij kunnen niet bij klantgegevens of couponcodes verstrekken. Je kunt het beste nogmaals contact opnemen per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of Twitter.
Toch bijzonder. Een uur lang geen reacties, en dan drie tegelijk
Dat dacht ik ook. Ik wil meestal jullie de kans geven om de nieuwe leden te helpen, maar ik was even bang dat iedereen van het zonnetje aan het genieten was.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.