Skip to main content
Antwoord

Geen tickets na betaling via de website

  • February 2, 2024
  • 8 reacties
  • 466 Bekeken

ajarmoniuk

Hoi ik heb tickets via de website gekocht maar geen email ontvangen, ook niets in de spam folder. Het emailadres is nog steeds zichtbaar op de bevestiging op het scherm en het adres klopt gewoon. Er is al een kwartier vestreken.

Beste antwoord door MoDe

Het kan een half uur duren voor je de email ontvangt.

Je kunt het beste even bellen naar NS klantenservice als je het ticket nu nodig hebt of als je langer dan een half uur wacht.

8 reacties

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • Antwoord
  • February 2, 2024

Het kan een half uur duren voor je de email ontvangt.

Je kunt het beste even bellen naar NS klantenservice als je het ticket nu nodig hebt of als je langer dan een half uur wacht.


ajarmoniuk
  • Auteur
  • Reisadviseur*
  • February 2, 2024

Interesant. Het is de eerste keer dat dit gebeurt, ik gebruik de dienst best vaak. Nog niets ontvangen, ik ga de klantenservice bellen. 


ajarmoniuk
  • Auteur
  • Reisadviseur*
  • February 2, 2024

Nog steeds niet geholpen. Echt een rare ervaring dit. 


Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • February 2, 2024

Wat irritant! Ik zat toevallig zelf in de lijn vanmorgen met een klant die hetzelfde had als jij. Wat konden ze je vertellen aan de telefoon?


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • February 2, 2024

@ajarmoniuk  Check in met jouw bankpas of koop een kaartje in de automaat. Mocht je het e-ticket ontvangen open het niet als je al gereisd hebt met bankpas of ander kaartje. Het geld van e-ticket kun je dan via NS klantenservice terugvragen.


ajarmoniuk
  • Auteur
  • Reisadviseur*
  • February 2, 2024

Na tweeënhalf uur was het wel opgelost. Ik kon niemand krijgen op de telefoon, maar na ongeveer een half uurtje wachten ben ik wel geholpen door de chat. Ik heb gmail gebruikt als emailadres en om een of andere reden kreeg ik geen enkel mail van de NS binnen terwijl ik wel andere mails kon zien (ook in spam). De medewerker heeft het kaartje uiteindelijk naar een ander e-mailadres (niet-gmail) verstuurd en toen kreeg ik de mail meteen binnen.


rvdborgt
Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper**
  • February 2, 2024

Zou het hier iets mee te maken hebben?

https://support.google.com/a/answer/81126


Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • February 2, 2024

Zou het hier iets mee te maken hebben?

https://support.google.com/a/answer/81126

Scherp!

Alhoewel weinig mis is met de standaard mails van de NS (in tegenstelling tot mails vanuit de Community!) zou het eventueel kunnen resulteren dat de mails in je spam terecht komen.

Zie op X wel meer meldingen over niet ontvangen e-tickets, maar die zijn al wat ouder (januari). Denk dat er gewoon een storing is, waardoor die mails met vertraging verzonden worden.

Volgens de voorwaarden is het een kwartier, NS (webcare) zegt verschillende dingen van 20 minuten tot een half uur tot een uur. 😥