beantwoord

Geen toegang tot ns-app. en geen toegang tot printer

  • 12 August 2023
  • 8 reacties
  • 131 Bekeken

Goedeavond.

Ik wil morgen gaan reizen maar heb geen toegang tot mijn ns-app en ik heb geen printer.

Is er een mogelijkheid om van de gekochte tickets een foto te maken en die te laten zien? Volstaat staat? Of moet ik perse de app hebben?

 

Met vriendelijke groeten IndoNL.

icon

Beste antwoord door MoDe 13 August 2023, 00:26

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Goedendag,

Een foto of pdf van een vervoersbewijs is ongeldig.

Voor €1 extra kun je een kaartje in de automaat kopen als je geen NS-app kunt of wilt op telefoon of tablet.

Reputatie 7
Badge +3

Of check gewoon in met je betaalpas of creditcard.

https://www.ovpay.nl/ 

Reputatie 7
Badge

Is er niemand in je omgeving die een printer heeft?

Badge +3

Is er niet iemand met een oude smartphone waar je (via Wi-Fi) de NS app op kunt zetten?

Dan via de mail het ticket erin zetten en klaar. Onderweg heb je geen verbinding nodig, dus een simkaart is overbodig.

Of bedoel je dat je niet kunt inloggen in de app?

Ik heb e tickets gekocht maar kan ze niet in de NS app zetten en ook niet printen. 
vind dit een slechte service zoals het nu gaat en een ander lastig moet vallen om de eticket te printen.

slechte service van de NS

Reputatie 7
Badge

Waarom kunt u ze niet in de NS app zetten?

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb e tickets gekocht maar kan ze niet in de NS app zetten en ook niet printen. 
vind dit een slechte service zoals het nu gaat en een ander lastig moet vallen om de eticket te printen.

slechte service van de NS

Je kunt beter de fraudeurs schuld geven van dat een e-ticket tegenwoordig alleen nog maar in de app of uitgeprint geldig is.

Mocht je het ticket nog niet geopend hebben, dan kun je telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice. Je kunt vragen het ticket terug te nemen. Om te reizen check je dan in en uit met bankpas of koopt een kaartje (€1 toeslag) in de automaat.

Reputatie 4

Probleem is niet zo moeilijk.

De meeste internetbrowers kennen in het menu de optie ‘weergeven als desktopversie’ waarbij de knop printen dan wel beschikbaar komt.

Reageer