Skip to main content
beantwoord

Geen toegang tot ns-app. en geen toegang tot printer

  • 12 augustus 2023
  • 8 reacties
  • 175 Bekeken

Goedeavond.

Ik wil morgen gaan reizen maar heb geen toegang tot mijn ns-app en ik heb geen printer.

Is er een mogelijkheid om van de gekochte tickets een foto te maken en die te laten zien? Volstaat staat? Of moet ik perse de app hebben?

 

Met vriendelijke groeten IndoNL.

Beste antwoord door MoDe

Goedendag,

Een foto of pdf van een vervoersbewijs is ongeldig.

Voor €1 extra kun je een kaartje in de automaat kopen als je geen NS-app kunt of wilt op telefoon of tablet.

Bekijk origineel

8 reacties

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 13463 reacties
  • Antwoord
  • 12 augustus 2023

Goedendag,

Een foto of pdf van een vervoersbewijs is ongeldig.

Voor €1 extra kun je een kaartje in de automaat kopen als je geen NS-app kunt of wilt op telefoon of tablet.


Momo
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 16526 reacties
  • 12 augustus 2023

Of check gewoon in met je betaalpas of creditcard.

https://www.ovpay.nl/ 


Aar
Forum|alt.badge.img
  • Super user
  • 2025 reacties
  • 13 augustus 2023

Is er niemand in je omgeving die een printer heeft?


Robert B
Forum|alt.badge.img+3
  • 29956 reacties
  • 13 augustus 2023

Is er niet iemand met een oude smartphone waar je (via Wi-Fi) de NS app op kunt zetten?

Dan via de mail het ticket erin zetten en klaar. Onderweg heb je geen verbinding nodig, dus een simkaart is overbodig.

Of bedoel je dat je niet kunt inloggen in de app?


  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie
  • 15 augustus 2023

Ik heb e tickets gekocht maar kan ze niet in de NS app zetten en ook niet printen. 
vind dit een slechte service zoals het nu gaat en een ander lastig moet vallen om de eticket te printen.

slechte service van de NS


Vareo
Forum|alt.badge.img
  • Koploper*
  • 4053 reacties
  • 15 augustus 2023

Waarom kunt u ze niet in de NS app zetten?


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 13463 reacties
  • 15 augustus 2023
Ellie47 schreef:

Ik heb e tickets gekocht maar kan ze niet in de NS app zetten en ook niet printen. 
vind dit een slechte service zoals het nu gaat en een ander lastig moet vallen om de eticket te printen.

slechte service van de NS

Je kunt beter de fraudeurs schuld geven van dat een e-ticket tegenwoordig alleen nog maar in de app of uitgeprint geldig is.

Mocht je het ticket nog niet geopend hebben, dan kun je telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice. Je kunt vragen het ticket terug te nemen. Om te reizen check je dan in en uit met bankpas of koopt een kaartje (€1 toeslag) in de automaat.


  • 385 reacties
  • 28 oktober 2023

Probleem is niet zo moeilijk.

De meeste internetbrowers kennen in het menu de optie ‘weergeven als desktopversie’ waarbij de knop printen dan wel beschikbaar komt.