Ik heb 2 fiets tickets vandaag gekocht maar toen ik wilde mijn reis reserveren was er geen trein met fiets plekken. Nu heb ik 2 tickets gekocht dat ik kan niet gebruiken. Kunnen de tickets op een andere datum gebruiken worden? Geld terug?
Antwoord
Geen trein beschikbaar voor fietsen
Beste antwoord door mrfreeze
Hoi Amalia,
De pilot met reserveren voor je fiets is al verlopen, dat hoeft dus niet meer. Bij elke trein in de planner wordt nu gezegd dat er 0 plekken beschikbaar zijn. Helaas heeft NS dat probleem nog steeds niet opgelost, ondanks meerdere eerdere meldingen. Je kunt de tickets dus gewoon gebruiken.
Als je toch je geld terug wilt, zul je contact op moeten nemen met de klanteNService via telefoon, chat, Facebook of Twitter.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.