Skip to main content
beantwoord

Geen trein beschikbaar voor fietsen

  • 15 May 2022
  • 2 reacties
  • 247 Bekeken

Ik heb 2 fiets tickets vandaag gekocht maar toen ik wilde mijn reis reserveren was er geen trein met fiets plekken. Nu heb ik 2 tickets gekocht dat ik kan niet gebruiken. Kunnen de tickets op een andere datum gebruiken worden? Geld terug? 

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Amalia,

De pilot met reserveren voor je fiets is al verlopen, dat hoeft dus niet meer. Bij elke trein in de planner wordt nu gezegd dat er 0 plekken beschikbaar zijn. Helaas heeft NS dat probleem nog steeds niet opgelost, ondanks meerdere eerdere meldingen. Je kunt de tickets dus gewoon gebruiken.

Als je toch je geld terug wilt, zul je contact op moeten nemen met de klanteNService via telefoon, chat, Facebook of Twitter.

Reputatie 7
Badge +3

Het is niet meer mogelijk om fietsen aan te melden, bij alle treinen op alle trajecten staat dat er 0 fietsplekken beschikbaar zijn. U kunt gewoon zonder aan te melden uyw fiets meenemen in de trein als er plek is. Of er plek is ziet u dus pas in de trein. NS haalt helaas aan het veld waar je eerder wel een fiets aan kon melden niet weg, ondanks diverse verzoeken hiertoe. Dat dit veld er nog steeds staat wekt verwarring, zoals nu ook weer blijkt

Reageer