Hoi Bmennes,
Het is in principe niet mogelijk om geld terug te krijgen voor reeds gekochte e-tickets. Alleen als je ze nog niet geopend hebt of in de app gezet, zou je de klanteNService kunnen vragen of ze nog iets voor je kunnen betekenen. Je kunt ze bereiken per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of Twitter.
Treinkaartjes voor binnenlandse reizen raken nooit uitverkocht. Omdat je voor eenmaal gekochte e-tickets geen geld terug kunt krijgen of deze achteraf kunt wijzigen is het raadzaam om deze pas te kopen op de dag voor of de dag zelf van de voorgenomen reis. Als je ze toch eerder wilt kopen kun je beter wachten met downloaden tot vlak voor jouw reis. Eenmaal gedownload heb je een geldig kaartje, welke niet meer ongeldig gemaakt kan worden. Voor niet gedownloade kaartjes kun je kijken of de klantenservice je tegemoet kan komen. Voor gedownloade kaartjes krijg je niets terug.
NS zou coulant kunnen zijn voor reizigers die afzien van een reis vanwege de dassen.