Ik had een dagretour kaartje betaald, en ik kreeg hem pas 1 uur later in de mail. Dus ik had al een nieuw kaartje gekocht, zou ik mn geld terug kunnen krijgen voor de gene die ik niet heb gebruikt?
Bladzijde 1 / 1
Als je 2 identieke kaartjes hebt dan kun je het beste via twitter, facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice. Dit is een reizigers-helpen-reizigers-community. Wij kunnen geen terugbetaling voor jou regelen.
Meestal duurt het een kwartier voor je het kaartje per mail hebt. Soms kan het zoals je gemerkt hebt een uur duren. Neem de volgende keer als het langer dan een kwartier duurt gelijk contact op met de klantenservice. Zij kijken dan waarom het zolang duurt en zorgen als er iets mis is gegaan vooreen vervangen kaartje.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.