Skip to main content

Er is vandaag €35,60 van mijn rekening afgehaald door NS, maar ik kan nergens in mijn NS terugvinden waarvoor dat is. Er staan ook geen factures onder mijn betalingen, ik kan zelf ook niet verzinnen waarom dit geld is afgeschreven. Ik ben een student en reis uitsluitend met gratis door de weeks. Weet iemand waar ik zou kunnen vinden waarom dit geld is afgeschreven?

Hoi Epiers,

Klinkt als 8x € 4,45 voor de huur van een OV-fiets.

Als je geen facturen in Mijn NS ziet staan, kan er iets mis zijn met je account. Je kunt contact opnemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of X, om dit te laten herstellen.

Heb je misschien 8 dagen een OV-fiets gehuurd? Dat kost €4,45 per 24 uur en 8 x €4,45 is €35,60. De factuur hiervan zou dan wel te zien moeten zijn in je MijnNS account in je betaaloverzicht. Is dit niet het geval neem dan contact op met de klantenservice, dit kan telefonisch, via chat, X of Facebook.

Je kan proberen in te loggen op https://www.ov-chipkaart.nl/. Misschien staat het hier bij. Maar lijkt inderdaad een OV-fiets als ik de comments zo lees. 

Je kunt contact opnemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of X, om dit te laten herstellen.

Is NS nog actief op Twitter/X dan? Of loopt hun inbox van priveberichten nog achter? Ik wacht zelf namelijk al ongeveer 1,5 maand op reactie. Gelukkig van niks urgents. 

Zeker is onze klantenservice nog bereikbaar via X. Op dit moment ligt de reactietijd binnen een uur. Ik vrees dus dat er iets mis is gegaan met jouw berichtje. Je kunt het beste jouw berichtje dan even opnieuw sturen.

Je kunt contact opnemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of X, om dit te laten herstellen.

Is NS nog actief op Twitter/X dan? Of loopt hun inbox van priveberichten nog achter? Ik wacht zelf namelijk al ongeveer 1,5 maand op reactie. Gelukkig van niks urgents. 

Als je al meer dan 1,5 maand wacht is er iets mis gegaan.

Reageer