beantwoord

geld terug?

  • 19 February 2022
  • 4 reacties
  • 145 Bekeken

ik heb een jongeredagkaart gekocht, de treinen rijden niet. kan in mijn geld terug krijgen?

icon

Beste antwoord door Tamzin 19 February 2022, 11:45

Bekijk origineel

4 reacties

U dient hiervoor contact op te nemen met de Klantenservice. Daar kan men uw boeking inzien en kijken wat er geregeld kan worden.

Er is 3 x het bedrag van 20 euro afgeschreven. Terwijl NS recht heeft op 1 x 20 euro.

Hierdoor heb ik 2 x 20 euro teug gevorderd.

 

In de periode ook nog weinig gereisd.

 

Nu kreeg ik n mail, waarop niet gereageerd kan worden, dat NS die 40 euro niet kan innen.

Dat klopt ook, zie boven. En als ik niet betaal extra kosten enz…….

 

In afwachting van uw reactie, hartelijke groet Lia Vink van Leeuwen

Reputatie 7
Badge

Reactie? Die gaat u niet van ons krijgen. U zult dit verder moeten oplossen met de klantenservice.

Reputatie 7
Badge +3

Er is 3 x het bedrag van 20 euro afgeschreven. Terwijl NS recht heeft op 1 x 20 euro.

Hierdoor heb ik 2 x 20 euro teug gevorderd.

 

In de periode ook nog weinig gereisd.

 

Nu kreeg ik n mail, waarop niet gereageerd kan worden, dat NS die 40 euro niet kan innen.

Dat klopt ook, zie boven. En als ik niet betaal extra kosten enz…….

 

In afwachting van uw reactie, hartelijke groet Lia Vink van Leeuwen

Blijkaar heb je een aantal keren niet in- of uitgecheckt of zat je met 2e klas vervoersbewijs 1e klas. Bekijk jouw factuur, betaal ook die 2x €20 en neem telefonisch, via X, Facebook of chat contact op met NS klantenservice. Niet betalen gaat zeker extra kosten opleveren.

Reageer