ik heb een jongeredagkaart gekocht, de treinen rijden niet. kan in mijn geld terug krijgen?
U dient hiervoor contact op te nemen met de Klantenservice. Daar kan men uw boeking inzien en kijken wat er geregeld kan worden.
Er is 3 x het bedrag van 20 euro afgeschreven. Terwijl NS recht heeft op 1 x 20 euro.
Hierdoor heb ik 2 x 20 euro teug gevorderd.
In de periode ook nog weinig gereisd.
Nu kreeg ik n mail, waarop niet gereageerd kan worden, dat NS die 40 euro niet kan innen.
Dat klopt ook, zie boven. En als ik niet betaal extra kosten enz…….
In afwachting van uw reactie, hartelijke groet Lia Vink van Leeuwen
Reactie? Die gaat u niet van ons krijgen. U zult dit verder moeten oplossen met de klantenservice.
Er is 3 x het bedrag van 20 euro afgeschreven. Terwijl NS recht heeft op 1 x 20 euro.
Hierdoor heb ik 2 x 20 euro teug gevorderd.
In de periode ook nog weinig gereisd.
Nu kreeg ik n mail, waarop niet gereageerd kan worden, dat NS die 40 euro niet kan innen.
Dat klopt ook, zie boven. En als ik niet betaal extra kosten enz…….
In afwachting van uw reactie, hartelijke groet Lia Vink van Leeuwen
Blijkaar heb je een aantal keren niet in- of uitgecheckt of zat je met 2e klas vervoersbewijs 1e klas. Bekijk jouw factuur, betaal ook die 2x €20 en neem telefonisch, via X, Facebook of chat contact op met NS klantenservice. Niet betalen gaat zeker extra kosten opleveren.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.