geld terug | NS Community
beantwoord

geld terug

  • 8 June 2022
  • 1 reactie
  • 95 Bekeken

Goedemiddag,

afgelopen zaterdag ging mijn dochter van 12 jaar met een groep met de trein van Heerhugowaard naar Amsterdam Centraal en vervolgens met de metro naar Waterlooplein, en retour, zoals u kunt zien in de reishistorie van de ov-chipkaart (zie bijlage 2). Voor de trein had ze een dagkaartje ********(, zie bijlage), voor de metro heb ik een ov-chipkaart ( C. Mes) gekocht met een saldo van 20 euro erop. Echter per abuis heeft zij bij het verlaten van de trein de ov-chipkaart in plaats van het dagkaartje bij de scanner gehouden, waardoor er 20 euro ten onrechte van de ov-chipkaart is afgeschreven. Graag ontvangen wij de 20 euro retour op gemelde ov-chipkaart. In afwachting van uw positieve reactie, Met vriendelijke groet, Maaike Mes 

afbeelding verwijderd door moderator.*

 

icon

Beste antwoord door mrfreeze 8 June 2022, 16:14

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Maaike23,

Je kunt hiervoor helaas niet op deze community terecht, maar zult rechtstreeks contact op moeten nemen met de klanteNService via telefoon, chat, Facebook of Twitter.

Reageer