Skip to main content
Antwoord

geld terug

  • July 5, 2022
  • 2 reacties
  • 144 Bekeken

Ik heb  een ticket gekocht met samenreiskorting maar wist niet dat je daar een abonnement voor nodig had dus hebben we een normale ticket gekocht. In de trein is gezegd dat we ons geld terugkregen voor de verkeerde ticket

Beste antwoord door Erryt NS

Hallo Salaheddin0 en welkom bij de NS Community,

 

Volgens de voorwaarden kan je een e-ticket niet annuleren of wijzigen na aanschaf. Als je 2 e-tickets hebt gekocht voor dezelfde persoon, traject en dag dan is de kans aannemelijk dat je je geld terug kan krijgen via onze klantenservice. Dit is dan wel vanuit coulance waarover ik geen uitspraak kan doen.

2 reacties

Thom
Forum|alt.badge.img+5
  • Super user
  • July 5, 2022

Dat is niet altijd zo, maar u kunt het proberen  bij Klantenservice. Hou alles bij de hand. Als het een e-ticket was, is het niet erg kansrijk. Geopende e-tickets worden doorgaans niet vergoed. NS vergoedt alleen als fraude in alle opzichten onmogelijk is. U kunt geen rechten ontlenen aan wat in de trein gezegd zou zijn.


Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 5, 2022

Hallo Salaheddin0 en welkom bij de NS Community,

 

Volgens de voorwaarden kan je een e-ticket niet annuleren of wijzigen na aanschaf. Als je 2 e-tickets hebt gekocht voor dezelfde persoon, traject en dag dan is de kans aannemelijk dat je je geld terug kan krijgen via onze klantenservice. Dit is dan wel vanuit coulance waarover ik geen uitspraak kan doen.