Ik heb een vandaag een eticket gekocht maar die deed het niet. Dus ik heb er nog een gekocht en die deed het wel. zou ik het geld van het ticket wat het niet deed terug kunnen krijgen
Ik heb een vandaag een eticket gekocht maar die deed het niet. Dus ik heb er nog een gekocht en die deed het wel. zou ik het geld van het ticket wat het niet deed terug kunnen krijgen
Als u twee identieke e-tickets gekocht hebt, dan kunt u hiervoor rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Houdt u bij online contact wel rekening met een reactietijd die kan oplopen tot enkele dagen.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.