beantwoord

geld terug

  • 1 October 2022
  • 1 reactie
  • 58 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Beste NS,

 

Ik heb vandaag zonet een kaartje moeten kopen omdat ik niet wist dat als je een kaartje online koopt dat het minimaal 15 minuten duurt voordat je het opgestuurd krijgt. 

Nadat je de betaling online heb gedaan zie je dat je binnen 20 minuten een mailtje krijgt waarin je e-ticket staat.

Nu moest ik mijn trein halen en heb dus een extra kaartje moeten kopen via de automaat heel vervelend. 

Mijn vraag nu is of ik mijn geld teruggestort kan krijgen van de e-ticket want die is nu niet gebruikt.

icon

Beste antwoord door rvdborgt 1 October 2022, 12:04

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +1

Beste NS,

Dit is hier een reizigers-helpen-reizigers-forum.

Ik heb vandaag zonet een kaartje moeten kopen omdat ik niet wist dat als je een kaartje online koopt dat het minimaal 15 minuten duurt voordat je het opgestuurd krijgt. 

Er is een al lang bestaande bug dat je op de Nederlands verkoopwebsite van NS je gekochte kaartje niet meteen kunt downloaden.

Nadat je de betaling online heb gedaan zie je dat je binnen 20 minuten een mailtje krijgt waarin je e-ticket staat.

Nu moest ik mijn trein halen en heb dus een extra kaartje moeten kopen via de automaat heel vervelend. 

Mijn vraag nu is of ik mijn geld teruggestort kan krijgen van de e-ticket want die is nu niet gebruikt.

Daarmee ga je het beste naar de klantenservice:

https://www.ns.nl/klantenservice/contact

Reageer