beantwoord

geld terug

  • 18 October 2022
  • 2 reacties
  • 70 Bekeken

Ik heb een ticket gekocht in de ns app voor een reis om 17:47 van Eindhoven naar Schiphol. Op het station blijkt dat dit ticket niet geldig is op dit tijdstip (geen daluur). Nu heb ik een nieuw ticket gekocht voor dezelfde reis maar dan geen daluur voordeel. Kan mijn verkeerde ticket ongedaan worden gemaakt en het geld teruggestort worden? 
Hartelijk dank!

met vriendelijke groet 

judith Schots 

icon

Beste antwoord door Lorena NS 18 October 2022, 18:00

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hi Js1988 en welkom op de NS Community. 

Balen dat je het gekochte ticket niet hebt kunnen gebruiken! Helaas kan ik je via deze weg niet helpen. Maar ik raad je aan om hiervoor even contact op te nemen met onze klantenservice. Als het ticket (op de prijs en voorwaarden na) identiek is, is er vast en zeker iets mogelijk om het verkeerde ticket te vergoeden.

Reputatie 7
Badge +3

Gaat het om een jongerenkaartje? In de app staat duidelijk aangegeven dat deze geldig is in de daluren. Voor een kaartje wat in de app staat wordt geen geld terug gegeven. Heb je het dalkaartje tijdens de spits gekocht en het voltariefkaartje vlak daarna en staan ze beiden op jouw naam, dan heb je een (zeer kleine) kans dat NS klantenservice coulant is. Neem daarom via chat, Twitter of Facebook contact op met NS klantenservice waar je eventueel foto's en of screenshots kunt meesturen. De wachttijd is echter bij deze kanalen lang.

Reageer