Skip to main content

Beste NS, 

Ik heb zojuist een jongeren dagkaart besteld om morgen te gebruiken. Ik heb duidelijk 28-10-2022 aangeklikt. Echter staat de dagkaart nu op 27-10-2022. Deze dagkaart is morgen dus niet meer geldig en dan heb ik hem wel nodig. Ik heb het ticket wel al gedownload, toen zag ik de datum staan. Er staat dat je dan geen geld terug kan krijgen, maar dit vind ik erg apart aangezien het niet mijn fout is. Zou ik mijn geld terug kunnen krijgen, of kan de datum van het e-ticket veranderd worden? 

Mvg, 

Carmen

Hey carmen scheurwater. Welkom bij de NS Community.

Als dit ticket geopend is dan is het helaas niet meer te vergoeden of aan te passen. In het geval dat het ticket nog niet geopend is kan je contact op nemen met onze klantenservice voor verdere mogelijkheden. 


Hoi Daniël,

Bedankt voor je reactie. Dit vind ik belachelijk. NS heeft een fout gemaakt met de datum en nu kan ik geen geld terugkrijgen? Ja ik heb het al geopend, maar ik ging er gewoon vanuit dat de datum die ik heb aangegeven op het ticket zou staan.  


het is opgelost. bedankt voor de service!


Reageer