Hoiii, ik heb dus op 26-7 om 15:26, 3 jongeren dagkaarten besteld. Ik heb hier wel voor betaald, maar ik heb ze die dag nooit ontvangen op mijn NS app. Daarom zou ik graag mijn geld willen terug vragen, aangezien ik daarna toch weer een nieuw kaartje heb gehaald.
Bladzijde 1 / 1
Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot bestellingen en kunnen geen terugbetalingen regelen.
U moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om uw verzoek aan een medewerker van NS voor te leggen. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.