Kan ik mijn geld terugkrijgen van een groepsticket? Ik heb perongeluk de verkeerde bestemming ingevuld.
Als u het eenmaal heeft geopend of gedownload, krijgt u het helaas niet meer terug. U kunt het beste dan die reis maar maken en een aanvullend kaartje kopen, als het in dezelfde richting is.
Ongevraagd advies: koop het groepsticket kort voor uw reis en controleer alles goed. Het e-ticket is helaas enorm fraudegevoelig.
Datum, traject en namen worden voor betaling aangegeven. Voor betaling ga je door het aanvinken akkoord met dat na aankoop wijzigen en restitutie niet mogelijk is. Heb je ticket nog niet gedownload dan kun je beroep doen op coulance.
Hoi Lisanne6789,
Ik zou sowieso contact opnemen met de klanteNService. Niet geschoten is altijd mis. Er wordt wel vaker geld teruggeven, terwijl NS daar strikt genomen niet toe verplicht is. Als je de juiste medewerker treft en de eindbestemming bijvoorbeeld zo dichtbij is, dat een groepsticket helemaal niet voordelig is. Of als je direct daarna het juiste ticket hebt gekocht voor dezelfde mensen op dezelfde datum. Let op, dit is absoluut geen recht dat je hebt, als ze het al doen is dat puur uit coulance.
Controleer zoals hierboven gezegd alles voortaan dubbel goed. Het is gewoon zonde geld.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.