Ik heb een jongeren dagkaart gekocht, maar nu rijden er geen treinen naar waar ik naar toe moet, ik wil graag mijn geld terug maar dat gaat niet? Wat kan er gedaan worden?
Kijken of u via een andere route kan reizen? Welke reis wilt u maken?
Als je de dagkaart al in de app hebt gezet, kun je geen geld terugkrijgen. Er kan niet gecontroleerd worden of je de kaart gebruikt hebt.
De jongerendagkaart is ook geldig in treinvervangend vervoer. Als je laat weten welke reis je wilde maken, kunnen wij misschien met jou meekijken en een andere reisroute opzoeken.
Je kunt je geld terugkrijgen als de verwachte vertraging op je eindbestemming meer dan een uur was. En dat onafhankelijk van of je het ticket had gedownload.
Maar zonder te weten om hoe laat je welke reis wilde maken, valt er verder weinig over te zeggen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.