Skip to main content

geld terug

  • 28 May 2024
  • 7 reacties
  • 91 Bekeken

1 goede dag ik heb vrijdag geprobeerd een ticket te kopen hij deed het tot 3 keer toe niet maar schreef wel dit bedrag af ik heb uiteindelijk nog een kaartje moeten kopen vis de app. Ik hoop dat ik het geld terug kan krijgen ben namelijk ook geabonneerd bij ns dus had eigenlijk helemaal geen kaartje Hoeven kopen maar was me ov kwijt heb ook nu al nieuwe aangevraagd mvg Angelo Berends

7 reacties

Badge +3

U kunt op deze pagina nagaan om welke reis dit gaat. Dat blijkt een reis van Zwijndrecht naar Apeldoorn op dinsdag 5 december te zijn die met een betaalpas gemaakt is. Deze afschrijving staat dus los van een reis op vrijdag.

Het roept natuurlijk wel de vraag op waarom die reis pas na ruim een half jaar wordt afgeschreven. Wellicht is er een verband met de late facturering van sommige reizen bij reizigers met NS Flex?

Reputatie 7
Badge

Heel vervelend. Ik raad u aan contact op te nemen met de klantenservice. 

Neem hiervoor contact op @AngeloB met de NS klantenservice. Helaas kunnen wij niets met je vraag op deze Community.

Tip: haal je persoonlijke gegevens weg, dit staat nu openbaar.

Goedemorgen AngeloB en welkom bij de NS Community.

In dit geval kun je inderdaad het beste even contact opnemen met onze klantenservice. Ik heb je screenshot verwijderd uit je post omdat hierin persoonlijke gegevens zichtbaar waren.

Hey mensen ik heb dus geprobeerd contact met ze op te nemen ze zeiden mij dat ik dat via hier kon doen omdat ik een foto moest sturen snap niks van de ns klanten service moet ook zeggen dat ik het echt slecht geregeld vind maar ik dank jullie voor jullie reactie ik zal mijn gegevens weghalen want ns zij ook dat het niet publiekelijk was wat dus ook wel zo is weten jullie waar ik het beste dan contact kan opnemen zonder te bellen?

En heel erg bedankt voor de moeite 

Wellicht is er dan wat verwarring ontstaan. Ik vermoed dat jou is geadviseerd om contact op te nemen via chat, Facebook of X (voorheen Twitter). Zo niet, dan is er ergens verwarring ontstaan. Via deze kanalen kun je ons een privébericht sturen en zijn je gegevens dus niet voor iedereen zichtbaar. Hier bij de NS Community is dat wel het geval.

Je gegevens heb ik inmiddels voor je weggehaald.

Reageer