goede nacht, ik ga straks met mijn zus weg met de trein. nu heb ik een e ticket gekocht een dal ticket alleen heb ik de verkeerde mail ingevoerd waardoor ik nu geen mail heb met mijn ticket. weet iemand of ik de mail nog kan omzetten of mijn geld terug kan krijgen. hopelijk hoor ik het nog voor 8 uur in de ochten van 3 Jan 2024
Bladzijde 1 / 1
Bel met 030 7515155. In veel gevallen kunnen ze het achterhalen en wordt het alsnog naar het goede adres gestuurd. U kunt nu ook bellen, ze zijn er 24 uur per dag.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.