Skip to main content
beantwoord

geld terug bij invullen van verkeerde email

  • 3 januari 2024
  • 1 reactie
  • 258 Bekeken

goede nacht, ik ga straks met mijn zus weg met de trein. nu heb ik een e ticket gekocht een dal ticket alleen heb ik de verkeerde mail ingevoerd waardoor ik nu geen mail heb met mijn ticket. weet iemand of ik de mail nog kan omzetten of mijn geld terug kan krijgen. hopelijk hoor ik het nog voor 8 uur in de ochten van 3 Jan 2024

Beste antwoord door Thom

Bel met 030 7515155. In veel gevallen kunnen ze het achterhalen en wordt het alsnog naar het goede adres gestuurd. U kunt nu ook bellen, ze zijn er 24 uur per dag.

Bekijk origineel

Thom
Forum|alt.badge.img+4
  • Super user
  • 3 januari 2024

Bel met 030 7515155. In veel gevallen kunnen ze het achterhalen en wordt het alsnog naar het goede adres gestuurd. U kunt nu ook bellen, ze zijn er 24 uur per dag.


Reageer