beantwoord

geld terug na storing bij de bank

  • 17 October 2022
  • 8 reacties
  • 123 Bekeken

 B 

icon

Beste antwoord door Tochjo 17 October 2022, 16:25

Bekijk origineel

8 reacties

Zie foto bijlage

 

Badge +3

Deze community is vooral bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij kunnen vanzelfsprekend niet bij uw klantgegevens en kunnen geen vergoedingen laten uitbetalen. Voor zaken zoals deze moet u rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice.

Omdat u een schermafdruk wil meesturen, ligt telefonisch contact niet voor de hand. U kunt ervoor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook, dan kunt u de afbeelding meesturen. Houdt u er rekening mee dat een reactie op Twitter of Facebook wel een paar dagen op zich kan laten wachten.

Reputatie 7
Badge +3

Via de chat en Twitter DM kun je een bijlage meesturen. 

https://www.ns.nl/klantenservice/contact

Badge +3

Een iDeal betaling is toch voldaan zodra je te zien krijgt dat de betaling gelukt is?

Zie op https://allestoringen.nl/storing/ideal/ wel wat meldingen.

Ik heb betaald, maar de mail waarmee ik mijn e-tickets kan downloaden kreeg ik 1.5 uur later. Daar kon ik niet opwachten .

Badge +3

Ik heb betaald, maar de mail waarmee ik mijn e-tickets kan downloaden kreeg ik 1.5 uur later. Daar kon ik niet opwachten .

Tja, dat gebeurt helaas vaker. Helaas zit er een bug in de bestelprocedure waardoor je op die mail moet wachten. Zet je bij het bestellen de taal op Engels dan krijg je wel meteen de pagina met je ticket(s).

Ik zoek alleen nog de weg waar ik mijn kaarten kan declareren. Dit kon vanuit het telefoontje die ik had vanuit de klantenservice

Reputatie 7
Badge +3

Ik zoek alleen nog de weg waar ik mijn kaarten kan declareren. Dit kon vanuit het telefoontje die ik had vanuit de klantenservice

Dat kan via de klantenservice. Via chat, Twitter of Facebook kun je foto's en screenshots.sturen. hou rekening met een lange wachttijd. Open de tickets niet, dan gaat declareren soepeler.

Reageer