Skip to main content

Hallo, afgelopen zaterdag geparkeerd bij P&R Woerden. Daarna met de trein met OV chipkaart naar Utrecht CS en 's avonds weer terug. Bij uitrijden eerst de OC chipkaart gescand en systeem kwam met mededeling dat kaart ongeldig was. Daarna toch met betaalpas uitgereden en er werd € 9,35 afgeschreven. Hoe kan ik mijn geld terugvragen?

OV kaartnr. 3528 0400 6789 7458

Via het restitutieformulier van Q-Park kun je de niet-gekregen korting terugvragen:

https://www.q-park.nl/nl-nl/klantenservice/restitutieformulier/

Heb je de handelingen volgens de instructies uitgevoerd?

https://www.q-park.nl/nl-nl/p-r/


Het kaartnummer wordt inderdaad als ongeldig aangemerkt op https://www.ov-chipkaart.nl/kopie-van-saldo-terugvragen/saldochecker.htm#/

Is het toevallig een NS Business Card (al zou dat gewoon moeten werken volgens de site van Qpark)?


We zijn nu een jaar verder en deze maand al 3 keer verkeerd tarief bij uitrijden, ik heb een flex abo en check in en uit en toch betaal je het volle dagtarief van 8,90 en niet het tarief van 4,50

Dus moet je naar Qpark om je geld terug te vragen, nog effe en ik rij de poort eruit…..

Oh nee eerst bellen met de NS klantenservice die nog geeneens weet wat P&R parkeren is en je met gemak 35 min in de wacht laat staan met een k….muziekje waar je alleen maar meer stress van krijgt.

 

U hoort het al, ik ben pissed.


We zijn nu een jaar verder en deze maand al 3 keer verkeerd tarief bij uitrijden, ik heb een flex abo en check in en uit en toch betaal je het volle dagtarief van 8,90 en niet het tarief van 4,50

Dus moet je naar Qpark om je geld terug te vragen, nog effe en ik rij de poort eruit…..

Oh nee eerst bellen met de NS klantenservice die nog geeneens weet wat P&R parkeren is en je met gemak 35 min in de wacht laat staan met een k….muziekje waar je alleen maar meer stress van krijgt.

 

U hoort het al, ik ben pissed.

Je hebt wel een treinreis met ovchipkaart gemaakt vooraf aan het verlaten van de parkeerplaats?


maar natuurlijk, daarom schrijf ik ook in en uitgechecked. 

 


maar natuurlijk, daarom schrijf ik ook in en uitgechecked. 

 

Daar staat niet bij of dat bij het parkeerterrein of station is en of je een treinreis hebt gemaakt.

Valt betreffende parkeerterrein wel onder de terreinen waar korting gegeven wordt?


In de bijdrage van @amdoni007 ontbreekt een belangrijk detail: de locatie.


Reageer