Goedemorgen,
Ik heb twee weken terug iemand op de trein gezet en een E-ticket gekocht voor die persoon. De E-ticket kwam niet aan in de mail. Vervolgens nog een gekocht op een ander emailadres, ook deze kwam niet aan. Uiteindelijk heeft de reiziger zelf een papieren kaartje gekocht. Na 50 minuten kwamen de E-tickets toch aan, maar waren toen al overbodig. Ik heb NS klantenservice gevraagd om het geld terug te storten maar ze weigeren. NS vraagt om het papieren kaartje als bewijs maar na twee weken heeft de reiziger deze niet meer. Ik heb wel een bankafschrift gestuurd van het papieren kaartje maar daar wilt NS niet mee akkoord gaan. NS wilt geen geld teruggeven maar geeft ‘uit coulance’ twee couponcodes. Ik reis zelf nooit met de trein en heb hier niets aan. Ik wil gewoon mijn geld terug, dit lijkt me niet meer dan redelijk. Wat kan ik doen?
Geld terug voor gekocht dubbel ticket
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.