Ik wil graag weten of het mogelijk is om mijn geld terug te krijgen voor een jongerendagkaart. Op koningsdag stond ik om 6:00 op het station en ik wilde een jongeren dagkaart halen om in te checken. Meestal als je een kaart koopt staat het automatisch op de datum van die dag dus heb ik deze keer jammer genoeg niet gecheckt omdat ik snel mijn trein moest pakken. Nu kwam ik erachter dat ik helemaal geen kaart heb gekocht voor 27 april, maar 28 omdat je geen dagkaart op koningsdag kan halen. Ik heb uiteindelijk ingecheckt met mijn pinpas, maar nu zit ik met een dagkaart voor 28 april terwijl ik vandaag helemaal niet kan reizen. Ik zou het heel fijn vinden als in mijn geld terug kan krijgen! Alvast bedankt.
Bladzijde 1 / 1
Hoi Nam,
Dit is een community waar reizigers elkaar helpen. Wij kunnen helaas niks voor je betekenen.
Neem rechtstreeks contact op met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of Twitter. Probleem is wel dat e-tickets niet ongeldig te maken zijn, dus je zou er alsnog mee kunnen reizen. Maar misschien kunnen ze toch iets voor je betekenen.
Wanneer je de kaart al gedownload/in de app gezet hebt, heb je een kaartje die niet meer ongeldig gemaakt kan worden. Geld terug is dan niet meer mogelijk.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.