Hallo, ik heb gister gerezen met een jongere dagkaart nu werkt mijn kaartje gecheckt alleen was mijn telefoon leeg dus nu kon ik niet bewijzen Dat ik een kaartje had. Nu had die meneer voor mij een briefje gemaakt en een aantekening, nu vroeg ik me af hoe ik mijn geld zou kunnen terug krijgen en dat ik die niet hoef te betalen
beantwoord
geld terug vragen
Beste antwoord door JurgenH
Ik vermoed dat je een uitstel van betaling (inclusief wettelijke verhoging van €50,-) hebt gekregen?
Je kunt hiervoor rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Vaak is er, mits het niet vaker is voorgekomen, coulance mogelijk. Het is goed hierbij uit te leggen dat je wel een ticket hebt/had. Wij kunnen hier echter niet bij klantgegevens, en kunnen daarmee dus ook niet verder helpen.
Het geld van je e-ticket zul je waarschijnlijk niet meer terugkrijgen, maar dat lijkt me gezien je wel hebt gereisd ook niet meer dan logisch.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.