Welkom bij de NS Community!
Als je een incomplete reis hebt (missende in- of uitcheck) wordt het instaptarief van 20 euro afgeschrven.
Via OVpay kan je dat na 5 dagen corrigeren, vul Voorhout-Voorhout in (dus niet gereisd).
Het betekent dat u vanaf 9 februari contact kunt maken en dat het dan waarschijnlijk wordt teruggestort. De data van de reizen en de uitval ervan worden met enige vertraging geregistreerd. Als dat op 9 februari niet lukt, neem dan contact op met Klantenservice, 030 7515155.
Het betekent dat u vanaf 9 februari contact kunt maken en dat het dan waarschijnlijk wordt teruggestort. De data van de reizen en de uitval ervan worden met enige vertraging geregistreerd. Als dat op 9 februari niet lukt, neem dan contact op met Klantenservice, 030 7515155.
Het gaat om OVpay en daar moet je 5 of 6 dagen wachten voordat je iets kunt corrigeren.
Verwerking van transacties gaat real-time via ov-chipkaart, hooguit bij buurtbusjes e.d. zit er wat vertraging in, maar dan wordt er natuurlijk ook niets geïncasseerd.