beantwoord

gemiste uitchek

  • 4 February 2024
  • 3 reacties
  • 117 Bekeken

Goedemiddag.

ik wilde gister avond vanaf station voorhout naar station leiden centraal, maar ik kwam er op station voorhout achter dat de trein van 22:42 niet reed. Maar ik had al wel ingecheckt, vervolgens liep er terug naar mijn oom zijn huis en haalde mijn vader mij daar op. Alleen ik ben vergeten uit te checken. En er is nu 20 euro van mijn rekening af. Toen ging ik kijken bij OV pay en staat er dat ik dit vanaf 9 feb kan aanpassen. Alleen ik begrijp dat niet helemaal.

met vriendelijke groet 

stijn

icon

Beste antwoord door Robert B 4 February 2024, 13:56

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Als je een incomplete reis hebt (missende in- of uitcheck) wordt het instaptarief van 20 euro afgeschrven.

Via OVpay kan je dat na 5 dagen corrigeren, vul Voorhout-Voorhout in (dus niet gereisd).

Reputatie 7
Badge +4

Het betekent dat u vanaf 9 februari contact kunt maken en dat het dan waarschijnlijk wordt teruggestort. De data van de reizen en de uitval ervan worden met enige vertraging geregistreerd. Als dat op 9 februari niet lukt, neem dan contact op met Klantenservice, 030 7515155.

Badge +3

Het betekent dat u vanaf 9 februari contact kunt maken en dat het dan waarschijnlijk wordt teruggestort. De data van de reizen en de uitval ervan worden met enige vertraging geregistreerd. Als dat op 9 februari niet lukt, neem dan contact op met Klantenservice, 030 7515155.

Het gaat om OVpay en daar moet je 5 of 6 dagen wachten voordat je iets kunt corrigeren.

Verwerking van transacties gaat real-time via ov-chipkaart, hooguit bij buurtbusjes e.d. zit er wat vertraging in, maar dan wordt er natuurlijk ook niets geïncasseerd.

Reageer