Afgelopen maand heb met de NS gereisd vanuit Nijmegen naar Arnhem. Echter heb ik ingecheckt bij de NS en uitgecheckt bij Arriva. Hierdoor moet ik voor beide €20 euro betalen. Bij NS kan ik het geld wel terugvragen, maar bij Arriva niet via uitcheckgemist.nl. Is er een mogelijkheid om dit geld terug te krijgen?
Bladzijde 1 / 1
Hoi GijsV en welkom bij de NS Community!
De kosten van Arriva zou je wel via uitcheckgemist terug moeten kunnen vragen. Ik vraag me dan af waarom dit nu niet lukt. Als het via die website niet lukt, kun je contact opnemen met Arriva. Daarbij vragen ze wel vaak om een screenshot of overzicht van de gemaakte reis en de ingehouden kosten.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.